Centenars de persones surten a Sitges en defensa del 9N

Ahir dimarts al vespre, centenars de sitgetans i sitgetanes ompliren de gom a gom la Plaça de l'Ajuntament en resposta a la suspensió cautelar del Tribunal Constitucional espanyol de la Llei Catalana de Consultes i de la convocatòria del 9N.

El poble de Sitges es va sumar als centenars de pobles del Principat, els Països Catalans i tot Europa que van secundar les concentracions.

A la Plaça de l'Ajuntament es van llegir manifestos i declaracions per part de l'Esquerra Independentista (Ateneu, Arran i CUP), d'ERC i les JERC, NeCAT, l'ANC i l'Alcalde de la vila.

Avui, dos dies després de la suspensió, ens trobem en un escenari en el que només una mobilització popular sostinguda garantirà les urnes el 9 de novembre. Mobilitzant-nos amb fermesa i determinació, mostrarem al Govern que l'única via és la desobediència al TC i a aquells que ens neguen la realitat nacional.

D'aquesta manera des de la CUP apostem per seguir amb mobilitzacions com la d'ahir dilluns i per la desobediència institucional i social a l'Estat per tal de poder complir el mandat democràtic del poble i poder votar el 9N.

Desobeïm a l'Estat espanyol, obeïm al poble!

Votarem i guanyarem!