Empoderem-nos. La gestió de l'aigua a Catalunya i la remunicipalització

La xerrada serà el divendres 15 de juliol a les 19h. a l'Ateneu Popular de Sitges i anirà a càrrec de l'enginyera Miriam Planas d'Aigua és Vida i Enginyers Sense Fronteres

aigua

Des de la CUP de Sitges volem convidar-vos a la xerrada "Empoderem-nos. La gestió de l'aigua a Catalunya i la remunicipalització" que hem organitzat amb col·laboració d'Aigua és Vida (www.aiguaesvida.org) aquest divendres 15 de juliol a les 19h. a l'Ateneu Popular de Sitges (C. del Sol, 2).

Com sabeu, la gestió d'un dret universal com l'accés a aigua potable darrerament s'ha vist afectat per polèmiques privatitzacions, com és el cas d'Aigües Ter-Llobregat, i projectes de planificació controvertits, com el transvasament de l'Ebre. A més, la mercantilització d'aquest dret significa una greu agressió al total de la població i d'aquí sorgeix la necessitat de remunicipalitzar-ne la seva gestió local.

Per tot això creiem que és necessari debatre de manera oberta la necessitat de democratitzar de nou la gestió de l'aigua i ho farem amb l'enginyera Miriam Planas, membre d'Aigua és Vida i Enginyers Sense Fronteres.

Us esperem el divendres a l'Ateneu! És l'hora d'empoderar-nos!

La xerrada s'emmarca dins del cicle "Empoderem-nos" el qual busca plantejar i debatre alternatives reals i realitzables per gestionar el dia a dia de Sitges des de les institucions i, alhora, aprofundir en la democratització d'aquestes