L’Ateneu s’omple per debatre amb el diputat Quim Arrufat sobre el 9N

Aquest diumenge en un acte organitzat per la CUP en el marc de la campanya 9N Independència i anem més enllà, el diputat de la CUP-AE al Parlament Quim Arrufat va debatre amb prop d’un centenar d’assistents les negociacions viscudes entre els partits favorables a la consulta i el futur més enllà de la consulta del 9N.

Arrufat va fer una crida a participar en la consulta del 9 de novembre i fer que aquesta suposi un 'acte massiu de desobediència popular”. En relació amb les negociacions per la consulta, va destacar el posicionament seguit per  la Candidatura d'Unitat Popular, la qual no accepta ni adopta cap càlcul tàctic de partit sinó que la seva funció és la de 'provocar la ruptura amb l'estat espanyol' i va afegir “és responsabilitat nostra donar validesa a les urnes el 9-N'.

L’acte va comptar amb una gran quantitat de intervencions per part del públic assistent les quals es van centrar sobretot en les futures eleccions plebiscitaries (constituents per la CUP) i les possibles aliances electorals. Davant d'aquesta possibilitat el posicionament de la CUP és clar segons Arrufat: unió de les forces d'esquerra i moviments de base per evitar que la dreta segresti el procés independentista i l'allunyi de les classes populars que el protagonitzen.