La CUP diu no a la llista unitària

Tot i el no, la CUP es mostra compromesa en fer front als partits del 155

assemblea
En una carta enviada a l'assemblea local de l'ANC, la CUP explicava la seva negativa a formar part de la llista unitària sobiranista proposada fa unes setmanes per l'Assemblea.

La CUP, alhora, manifestava el seu compromís en la defensa de la República i els drets democràtics i civils davant l'embat repressiu de l'Estat Espanyol. Per això comunicava a l'ANC el desig de la candidatura de l'Esquerra Independentista de continuar treballant plegades en les moltes lluites que són compartides.

El regidor de la CUP de Sitges Rubèn Palomo va manifestar que "treballarem en una candidatura amplia que posi a primera línia les sobiranies financera, sanitària, energètica, residencial..." i que aquestes "hauran de ser la base per construir i materialitzar la República des dels municipis".

El no de la CUP a la proposta va ser el resultat d'una assemblea que va votar per unanimitat la negativa a participar d'una llista unitària de les forces sobiranistes municipals.

"Treballarem en una candidatura amplia que posi a primera línia les sobiranies financera, sanitària, energètica, residencial... que hauran de ser la base per construir i materialitzar la República des dels municipis".