La CUP presenta més de 30 al·legacions al pressupost i les Ordenances Fiscals que debatrà en una Assemblea Oberta

El proper dilluns dia 8 de desembre a les 18 h. a l'Ateneu Popular de Sitges (c. Sant Bartomeu, 40) la CUP-Sitges convoca una jornada de debat obert a tota la ciutadania per exposar els posicionaments de la candidatura entorn el Pressupost i les Ordenances Fiscals 2015 que presenta el Govern municipal.

En aquesta assemblea s'exposaran els punts clau de la proposta presentada, s'explicaran detalladament la trentena d’al·legacions en que s’està treballant i es rebran i debatran totes aquelles propostes, aportacions i crítiques dels i les assistents.

Les al·legacions han estat plantejades amb l'objectiu d'assolir unes Ordenances Fiscals i uns Pressupostos més d'acord amb l'actual situació de crisi econòmica estructural i amb la imperiosa necessitat que té la nostra vila d'afrontar certes problemàtiques que s’han de corregir amb urgència.

El Govern de dretes porta 3 anys amb l’únic objectiu de reduir el deute qualsevol preu, tornat crèdit per fins i tot per sobre d’allò estipulat pel Pla d’Ajust. S’ha donat prioritat al deute per sobre les necessitats socials i per això des de la CUP plantegem una bateria de mesures que intenten corregir aquesta situació.

Entre les al·legacions presentades hi ha l’aplicació de la progressivitat fiscal en l’IBI i altres impostos, la rebaixa del coeficient de l’IBI al 0,85, l’eliminació dels càrrecs de confiança, una revisió del retorn del deute bancari, la supressió de les partides destinades a la videovigilància, la reducció de sous dels regidors, la inversió del fons de contingència cap a benestar social i una forta inversió en habitatge a través de l’Oficina Local d’Habitatge i la recuperació del Mercat Vell Rusc entre d’altres.

Us esperem a l’assemblea del proper dilluns!