La CUP Sitges presentarà la seva llista per a les municipals el proper 13 de març

LA CUP SITGES PRESENTARÀ LA SEVA LLISTA PER A LES MUNICIPALS EL PROPER 13 DE MARÇ

El passat dimarts 22 de febrer es va celebrar una assemblea de la CUP de Sitges, on estaven convidades totes aquelles persones que havien treballat d’alguna manera en les organitzacions, els col·lectius o els projectes que formen part de l’Esquerra Independentista de Sitges. També hi va assistir altra gent propera a diversos projectes d’aquesta, així com qui ha participat a les Jornades Obertes de Debat.

Durant aquesta assemblea es va explicar la feina duta a terme des de la CUP, així com el funcionament intern de la Candidatura i els futurs projectes d’aquesta. Tot seguit es va passar a l’elecció de les cinc primeres persones de la llista, mitjançant la proposició per part dels assistents de diversos candidats que posteriorment van ser votats per l’assemblea. D’aquesta manera quedaven escollides les cinc persones que encapçalaran les llistes. La resta va ser escollida en una assemblea ordinària de la CUP, oberta a la participació de tothom que ho va desitjar.

La llista serà presentada públicament en un acte al passeig de la platja Sant Sebastià (Carrer Port de n'Alegre) el proper 13 de març a les 12 del migdia. En aquest acte es presentaran també les línies ideològiques marc debatudes durant les Jornades Obertes de Debat, realitzades durant els últims quatre mesos i que són les bases per a l’elaboració definitiva del programa electoral de la CUP.

Candidatura d’Unitat Popular – Sitges

www.sitges.cup.cat