Solidaritat amb les treballadores de les Llars d'Infants municipals

Des de la CUP de Sitges mostrem tot el nostre suport a les treballadores de les Llars d'Infants municipals

Llars

Des de la CUP de Sitges volem animar-vos a prendre part activa del suport a les treballadores de les Llars d'Infants municipals que actualment es troben en una situació realment preocupant degut a l'impagament de la darrera nòmina i la inseguretat pel que fa a la continuïtat del servei.

La mala gestió del servei entre l'Ajuntament de Sitges i l'empresa Educare XXI torna a comportar que les treballadores pateixin una nova vulneració dels seus drets laborals, aquesta vegada veuen com les nòmines corresponents al mes de febrer encara no s'han cobrat (només algunes d'elles han cobrat el 40% del sou).

A aquesta situació hi afegim la inseguretat pel que fa a la continuïtat del servei de llars d'infants municipals ja que una d'elles ja es troba en pròrroga del contracte i cap empresa s'ha mostrat interessada en realitzar el servei.

Davant de tota aquesta situació, des de la CUP apostem per recuperar immediatament la gestió del servei per poder desencallar el pagament de les nòmines pendents i iniciar els estudis necessaris per assolir la remunicipalització del servei.

Recuperem el servei, paguem les nòmines pendents i remunicipalitzem