Treball plenari

És en aquest apartat titulat "Treball plenari" on hi podeu trobar tota la documentació (dictàmens proposats pel govern) relativa als diferents plens municipals. Aquesta documentació, per motius pràctics, es penjarà a través d'enllaços que redigiran a una carpeta del núvol.

A més d'aquesta documentació que ens fa arribar el govern municipal, també hi penjarem les mocions que des del grup de la CUP presentem a cada ple i, un cop celebrada la sessió planària, publicarem el resultat de les diferents votacions.

Per últim, i abans d'entrar en matèria, només en queda recordar que els plens municipals se celebren l'últim dilluns de cada mes a partir de les 19h. al Saló de Plens de l'Ajuntament i que podeu seguir la sessió en directe a través de Ràdio Maricel, al canal de YouTube de l'Ajuntament de Sitges i a Twitter amb l'etiqueta #PleSitges.

[Per motius de falta d'espai d'emmagatzematge, s'anirà eliminant la documentació de Plens passats. Sempre quedarà penjada l'ordre del dia del Ple per saber sempre els temes tractats i demanar la documentació. Contacteu amb nosaltres per qualsevol informació]