1r de maig de 2011. Contra les retallades, defensem els drets socials

Les dades del passat març indicaven que a Sitges hi havia 1.575 persones aturades; als Països Catalans ja som més d’1.700.000, més de 300.000 de les quals no reben cap tipus de subsidi; més del 45% dels joves està a l’atur; més del 60% de les persones soles majors de 65 anys viuen per sota del llindar de la pobresa.

Mentre passa tot això els sindicats majoritaris continuen negociant com vendre els pocs drets que ens queden, per tal de treure el màxim profit possible per a ells (més subvencions i alliberats) .

I tot això quan tenim uns índex de precarietat global que superen ja el 70% del total de la població dels Països Catalans. Situacions totes elles, que malgrat afectar ja a totes les capes de població (també a la gent més gran), continuen sent especialment virulentes contra el jovent, les dones i les persones immigrants.

Per tot això, en una situació com l’actual, esdevé més necessari que mai que les persones treballadores ens haguem d’unir, organitzar-nos i lluitar. I no només als nostres centres de treball, sinó també als nostres pobles i barris, colze a colze amb totes aquelles organitzacions, col·lectius i persones que lluiten pel nostre alliberament com a persones, com a classe i com a poble.

Contra les retallades, defensem els drets socials. Organitzem la lluita pel repartiment del treball i la riquesa.

Candidatura d’Unitat Popular de Sitges (CUP – Sitges)