Al costat de l'Ateneu Popular

La CUP-Sitges es sumarà a la manifestació convocada aquest divendres. Sense matisos. Divendres a les 19:30h. estarem a la Plaça del Pou Vedre mostrant el nostre total suport a l'entitat i la ràbia i indignació cap a una decisió del govern municipal que, com a mínim, és un greu error.

Dilluns al matí, per sorpresa de tots, ens despertàvem amb el local de l'Ateneu Popular de Sitges precintat per l'Ajuntament del municipi al·legant que la llicència d'activitat havia estat rebutjada per incompatibilitats tècniques del local.

Aquest fet ha comportat que ningú de l'entitat cultural o dels col·lectius i agrupacions que normalment es reuneixen al local de l'Ateneu puguin accedir al local, entre ells el grup municipal de la CUP.

Entenem que l'ordre de precinte respon només a l'activitat de bar-restaurant que es desenvolupava normalment i, per tant, que l'Ajuntament negui l'accés al local per desenvolupar-hi qualsevol activitat pròpia d'una seu social (sigui de col·lectius o d'un partit polític) està totalment fora de lloc.

Que el govern local, amb el regidor Mas al capdavant, negui l'accés al seu local i a la documentació pública que en ell s'hi guarda a un partit polític amb representació al ple municipal és d'una gran gravetat.

Per això estudiarem emprendre accions legals contra el govern local si no es permet l'accés a la nostra seu immediatament.

D'altra banda, manifestar el nostre ple suport a l'Ateneu Popular de Sitges davant d'un tancament que valorem purament polític ja que, fins el moment del tancament, l'Ateneu no havia rebut cap mena de sanció derivada de les moltes denúncies injustificades presentades per la “plataforma” formada per tres veïns.