Arranca la campanya: Construïm l'alternativa, l'alternativa necessària!

Després de la penjada de pancartes i cartells de la nit del passat Dijous la CUP inicia una activitat frenètica que duran a terme els seus militants i simpatitzants tot explicant les propostes per a Sitges recollides en el programa electoral de la CUP. Programa electoral que es va elaborar amb unes Jornades Obertes de Debat a on totes les opinions hi van tenir cabuda i van ser debatudes.

Les trobades amb els barris s'han iniciat aquest dissabte 7 de maig amb una taula informativa a la plaça Sant Joan del Poble Sec, al mateix temps també hi havia una altra taula al centre (Cap de la Vila). Per aquest diumenge 8 de maig ha estat programada la trobada amb els veïns de les Cases Noves, a la plaça dels Castellers.

La CUP té també preparades trobades amb els veïns dels altres barris de Sitges que s'aniran anunciant pròximament.

Des de la CUP animem a la mobilització de tots els veïns i veïnes de Sitges per tal de portar la veu del carrer al ple de l'Ajuntament,

CUP-Sitges, construïm l'alternativa, l'alternativa necessària!