Assemblea Oberta: Tria el camí de la CUP-Sitges pels propers dos anys

El dimarts 17 de setembre a les 8 del vespre a l'Ateneu Popular la CUP-Sitges organitza una nova Assemblea Oberta per tal de discutir amb sitgetans i sitgetanes quin ha de ser el camí a seguir al llarg dels dos any que queden de legislatura municipal.

El retorn del carrer de la Bassa Rodona i de la plaça del Pou Vedre va donar el tret de sortida a una crisi de govern que ha acabat amb el PP fora de la “Vella” Majoria. Però aquest fet no és el motiu de fons de la ruptura sinó, com ja avisàvem des de l'inici de la legislatura, l'exagerat pes que tenia el PP dins del govern municipal i les desconfiances palpables entre regidories d'un o altre color (o altre i altre, per dir-los tots) són els desencadenants de la ruptura.

Des de la CUP sempre hem apostat per un govern local en minoria, més democràtic i dialogant; deixant enrere una suposada estabilitat que, com hem vist, no ha existit per enlloc al llarg d'aquests dos anys. Dos anys de renúncies, retallades i tancaments de serveis justificats per una fallida econòmica que s'ha convertit en un deute bancari que arrossegarem durant anys.

Tots aquests canvis i els possibles camins a seguir necessiten de reflexió i debat per part de la ciutadania i és per això que des de la CUP-Sitges volem portar aquest debat al carrer i poder confrontar opinions i posicionaments amb els i les sitgetanes. Així, hem organitzat una nova Assemblea Oberta el dimarts 17 de setembre a les 20h. a l'Ateneu Popular de Sitges (carrer Sant Bartomeu, 40).

En aquesta trobada ens agradaria discutir sobre el posicionament de la CUP al llarg dels següents dos anys, les línies vermelles marcades, aquelles polítiques irrenunciables o amb quines polítiques es pot arribar acords amb el nou govern municipal. I evidentment, farem tot el safareig necessari sobre l'actualitat sitgetana!

Trieu el camí a seguir de la CUP! Participa!