La CUP presenta una moció per la reobertura de les comissions d'investigació parlamentàries

Davant l'avançament de les eleccions al Parlament i de la clausura a corre-cuita (i de segur que amb alegria per part d'investigats i partits involucrats) de les comissions d'investigació parlamentàries sobre les irregularitats en caixes d'estalvi i la sanitat pública, la CUP de Sitges (així com altres arreu del territori català) instem el govern local i el que resultarà de les negociacions per formar el govern català a reobrir aquestes comissions i mantenir la ferma decisió d'acabar amb les males praxis en la gestió dels diners i la sanitat pública.

Aquestes comissions d'investigació tenien previst citar importants personalitats de la política catalana, com l'actual conseller d'economia Andreu Mas-Colell i el seu antecessor Antoni Castells, els expresidents del Banc d'Espanya Ordóñez i Caruana, els expresidents de les caixes d'estalvi intervingudes com Narcís Serra o Adolf Todó, l'actual conseller de salut Boi Ruiz i la seva antecessora Marina Geli i l'expresident de l'Institut Català de la Salut (ICS) Josep Prat, entre d'altres.

Des de la CUP creiem que és de vital importància i d'higiene democràtica reobrir aquestes comissions d'investigació parlamentàries per netejar el nom i la gestió de l'administració pública així com, i si és el cas, exigir responsabilitats als personatges citats.