L’Esquerra Independentista organitza un gran acte per la independència i el canvi social el 26 d’octubre

L’acte s’emmarca dins la campanya engegada des del conjunt de l’Esquerra Independentista “Independència per canviar-ho tot”. Serà el proper 26 d’octubre, a la Plaça Catalunya, constarà d’un acte polític, sopar popular i concert. La campanya té com a acte central una gran manifestació nacional aquest dissabte 19 d’octubre a Barcelona.

Manifestació nacional el 19 d’octubre. Aquesta manifestació, que transcorrerà pels carrers de Barcelona, sortirà des de la Plaça Universitat a les 6 de la tarda. La manifestació serà el punt central de la campanya engegada pel conjunt de l’Esquerra Independentista i moviments socials “Independència per canviar-ho tot”.

El contingut de la campanya, que es pot trobar de forma detallada al lloc web: www.percanviarhotot.cat, està focalitzat a omplir de contingut social i polític el procés d’independència. Des de la CUP i el conjunt de l’Esquerra Independentista creiem que només amb la independència no construírem un futur millor i més lliure. Tanmateix, aquesta és totalment imprescindible per a tenir la possibilitat de construir aquest futur.

Necessitem la independència I la necessitem omplir de contingut social per tal de poder assolir un nou país verdaderament més just en el sentit social I democràtic.

Defensem una independència que ens porti sobirania econòmica, no pretenem construir un país independent nacionalment però que no sigui sobirà ni econòmicament ni políticament. Necessitem deslliurar-nos de les imposicions dels mercats per tal de retornar el seu valor a la paraula “democràcia”.

Apostem també per un procés d’independència que serveixi per canviar-ho tot, mitjançant l’obertura d’un procés constituent que ens aporti plens drets socials, l’alliberament de gènere,la  redistribució de la riquesa i una participació ciutadana democràtica real en les institucions públiques.

Acte polític i concert a Sitges el 26 d’octubre. L’acte polític, centrat també en la campanya “Independència per canviar-ho tot”, tindrà inici a les 8 del vespre a la Plaça Catalunya i comptarà amb la presència d’una de les portaveus nacionals de la campanya: Anna Gabriel. L’Anna és exregidora i militant de la CUP de Sallent, a més de professora d’Història del Dret a la UAB.  També hi intervindrà un membre de l’Esquerra Independentista de Sitges.

L’acte, què serà uns dels actes centrals de la campanya al Garraf, inclourà també un sopar popular i un concert que començarà a dos quarts de deu. Hi tocaran els grups: Rèplica (hardcore), Naraina (rumba) i tres dj’s residents a Sitges: Rudemod, Yokomar i El Capità.